Nordens største freelance koncern

Invoicery og Frilans Finans

Hos Frilans Finans og Invoicery har vi siden 1999 hjulpet 150.000 freelancere og virksomheder med at skabe +1 million fakturaer i Danmark, Sverige, Norge, Finland og Frankrig

    Invoicery Group AB blev stiftet i 1999, og har siden leveret løsninger til freelancere, så de kan gøre deres arbejde trygt, uden risiko, og med sikkerhed for betaling fra deres kunder. Vi har samarbejdet med over 150.000 freelancere og virksomheder, der har skabt +1. million fakturaer. Vi er glade for, at vi kan tilføje fleksibilitet og sikkerhed til freelancere i alle brancher og mange lande verden over.

    Invoicery Group AB er aktiv med egne selskaber under varemærkerne Frilans Finans i Sverige og Norge, og Invoicery i Finland, Danmark og Frankrig, med en nettoomsætning på +1,659 mia. SEK i 2022 (+15% ift. 2021).

    Invoicery Danmark Aps har siden 2018 leveret tjenester som freelancebureau og administrativ arbejdsgiver inden for selvstændig virksomhed for freelancere (B2C) og workforce management for virksomheder (B2B).

    Organisering
    Invoicery Danmark er som arbejdsgiver medlem af Dansk Erhverv.

    Du kan som freelance ansat hos Frilans Finans og hos Invoicery arbejde for dine egne kunder i både Danmark og i udlandet.

    Det vil sige, at vi fakturerer dine kunder i deres respektive lande, og betaler dig din løn i Danmark.

    Overvejer du at bosætte dig i et andet land, og blive skattepligtig der, kan du bruge Invoicery i Sverige, Norge, Finland og Frankrig

    Èn af fordelene er, fremfor at etablere dit eget firma og selv fakturere til udlandet, tager vi os af alle spørgsmål om international moms, og hjælper med registrering af social sikring for dig når du arbejder udenlands.

    Vi yder den bedst mulige støtte for, at du kan føle dig tryg, når du arbejder som freelancer i Invoicery. Vores kundeservice er international, og vi kan svare på alle dine spørgsmål om at arbejde med dine egne opgaver for dine egne kunder, i ind- og udland. Vi taler dansk, engelsk, fransk, svensk, norsk og finsk.

    … for eksempel Arkitekt - Artist - Artist Director - Content Creator - CFO - CTO - CMO - COO - Copywriter - Designer - Fabric Developer - Frisør - Fotograf - Frontend developer - HR Manager - IT Konsulent - Implementation Manager - Influencer - Journalist - Key Account Manager - Konsulent - Management Consultant - Maskinfører - Project Manager - Research Chemist - Radiolog - Supervisor - Support Facilitator - SoMe & Community Manager - Translatør - Web Consultant ... og mange flere


    … for eksempel Aller Press - Bonnier - Den Danske Filmskole - H&M - IKEA - Royal Unibrew - IVECO - WWF - Henkel - Volvo - Scleroseforeningen - Ework - Dreamhack Sportsgames - ASICS - Wolt - Lund, Uppsala & Stockholm Universiteter - Oxford Leadership - Brandheroes - TSSI Recruitment Angelini - NA-KD - Musik i lejet - Pierre Robert - Whywaste - Siemens healthineers - Unilever -Coca Cola - Røde Kors - EF Education ... og mange flere ...



    CORPORATE - Stephen Schad, CEO

    NEW MARKETS - Jonas Ridberg - COO
    jonas.ridberg@invoicery.com +46 (0)70 294 50 74

    B2B SWEDEN - Invoicery Business
    Mats Ottosson - Business Solutions
    mats.ottosson@frilansfinans.se +46 (0) 733-211 404

    SWEDEN - Frilans Finans AB
    info@frilansfinans.se +45 0771-15 10 00

    DANMARK - Invoicery Danmark ApS
    Klaus Lennard Pedersen - Country Manager
    klaus.pedersen@invoicery.dk +45 53 63 92 18

    NORGE - Frilans Finans Norge AS
    Anders Stenberg - CEO
    anders.stenberg@frilansfinans.no +47 468 76 607

    FINLAND - Invoicery Suomi OY
    Sanna Sandberg - Country Manager
    sanna.sandberg@invoicery.fi +358 40 071 9242

    FRANKRIG- Invoicery France
    Michaël Roméo - Country Manager
    michael.romeo@invoicery.fr +33 (0)6 98 21 25 56

    Vores kolleger i Frilans Finans & Invoicery

    Vi er 80 fuldtidsansatte i Invoicery Gruppen, fordelt på hovedkontoret i Sverige, og vore nationale kontorer i København, Oslo, Helsinki og Nice.

    Vi er en koncern i vækst. Se, hvilke ledige stillinger der er på vores nationale websites. Eller send en uopfordret ansøgning, hvis du gerne vil være en del af Invoicery, til info@invoicery.dk

    Hvem er vi?

    Vi er sat i verden til at sikre gode rammer for, at folk kan arbejde med den kreative proces og gøre det muligt, let og trygt at få ejerskab over sit arbejde. For eksempel ved at du får en rimelig andel af den profit, som du skaber igennem dit arbejde.

    Vi mener også, at du bør have ret til at planlægge dit arbejde og beslutte, hvad du vil arbejde med, og hvordan du vil udføre dit arbejde.

    Vi tror på den enkeltes evne til at skabe, og vi ved, at vi som mennesker finder skabelsesprocesser både sjove, inspirerende og berigende.

    Stephen Schad, CEO

    Stephen Schad (CEO) havde oprindeligt et administrationsfirma for kunstnere i Sverige.

    Kunstnerne havde tillid til Stephen, ved at han havde styr på betaling af skat og anden administration.

    Nogle musikere og kunstnere spurgte ham, om han kunne hjælpe dem med deres administration, hvis de betalte ham et bidrag for at gøre det for dem. På den måde startede servicen med at hjælpe andre med at sikre de korrekte administrative rammer for, at man kan tjene penge ved at arbejde selvstændigt med sin passion, men uden at stifte sit eget firma.

    Organisationen har udviklet sig fra firmaet, Frilans Finans, i Sverige fra starten af 1999 til den internationale gruppe Invoicery, der opererer i alle de nordiske lande, og i Frankrig.

    Formålet for virksomheden er stadig det samme; at gøre det muligt for enkelt personer at bruge deres kreativitet og energi til at gøre det, de er gode til, uden at bekymre sig om administration.

    Fastansatte: 80

    Freelancere og virksomheder: 150.000 (per 2024)
    Professioner: 1.500 forskellige

    Vore ansatte freelancere udfører arbejde for deres kunder i mange forskellige lande. for eksempel Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, England, Frankrig, Italien, Holland, Belgien, Luxemborg, Thailand, Spanien, USA, Malaysia, Ghana, Canada, og mange flere.